Göra Casino Insättning
Hur gör jag en insättning till mitt spelkonto?
- Logga in på ditt konto och klicka på “Insättning” högst upp på hemsidan för att se alla metoder som finns tillgängliga på ditt konto;
- Välj önskad insättningsmetod från de tillgängliga metoderna och följ anvisningarna för att slutföra din insättning;
- Observera att vissa betalningsmetoder kan vara otillgängliga i ditt land.
Tar spelbolagen ut någon avgift eller provision för insättningar?
Normalt sett tar inte spelbolagen ut någon avgift för insättningar. Däremot kan banker, kortutgivare och e-wallets debitera dig med en serviceavgift. Avgifterna kan variera, så vänligen kontrollera denna informationen med din bank.
Vilka insättningsmetoder accepterar spelbolag på nätet?
Tänk på att vissa betalningsmetoder kan vara otillgängliga i ditt land, men det här är de vanligaste metoderna som accepteras för att göra en insättning på ditt konto av spelbolag på nätet 2019:
- Bankkort (Visa eller MasterCard)
- Skrill / Moneybookers och Neteller
- Entropay
- Paysafecard
- Banköverföring
- Direkt banköverföring
- Paypal
- Trustly (endast tillgängligt för Storbritannien, Sverige och Finland)
- Zimpler (endast tillgängligt för Sverige och Finland)
För att välja metoden för att göra en casino insättning, är det bara att logga in på ditt konto hos spelbolaget på nätet och klicka på “Insättning” för att se vilka betalningsmetoder som är tillgängliga för dig.
Är pengarna som jag sätter in på mitt spelkonto säkra?
Ja, alla kunders insättningar hålls på bankkonton som tier-1 reglerade av finansiella institut. Tier-1 är kärnmåttet för en banks finansiella styrka från en regulators synpunkt. Det blir med all säkerhet ännu säkrare att göra en casino insättning på sajter med svensk licens 2019.
Min insättning har inte nått mitt spelkonto. Vad ska jag göra?
Om din insättning inte har nått ditt spelkonto inom den förväntade tiden för den metod som användes, vänligen kontakta casino sidans kundtjänst för att kontrollera orsaken. Du måste då ange följande information så att casino personal kan kolla upp ditt ärende och se vad som har hänt med pengarna du försöker sätta in:
- Vilken insättningsmetod använde du?
- När gjorde du insättningen?
- Vilket var beloppet vid casino insättningen?
- Fick du något felmeddelande vid insättningsprocessen och i så fall vilken?
- Har pengarna dragits från det konto du gjorde din insättning från? Om så är fallet, vänligen förse casinot med en kopia / skärmdump av transaktionen som även visar ditt fullständiga namn och kontonummer.
Tekniskt fel vid insättningar med bankkort
Kontrollera att kortuppgifterna du skrivit in är korrekta och att du har valt rätt metod på sidan (MasterCard för MasterCard, Visa for Visa). Om dina uppgifter är korrekta, du är säker på att ingenting är fel med din betalningsmetod och du inte kan komma på något annat som kan hindra transaktionen, försök att uppdatera din webbläsare efter att du raderat de tillfälliga filerna, cookies och historiken.